Företagspolicy

Returer: Vi accepterar inte returer av certifikat eller andra former av returer.

Avbokningar: Avbokning av utbildningar kan ske kostnadsfritt fram till 10 dagar före utbildningens start, om inte annat har överenskommits. E-learning-kurser kan inte avbokas efter köp.

Betalningsvillkor: Fakturering sker vid utbildningens bokning vid E-Learning-kurser och för fysiska utbildningar sker fakturering efter utbildningsdagen är färdig. Betalning sker mot faktura inom 30 dagar om inget annat har överenskommits.

Sekretess: All information som utbyts mellan oss och våra kunder behandlas konfidentiellt och kommer inte att delas med tredje part utan kundens godkännande.

Personuppgiftshantering: Vi hanterar dina personuppgifter enligt gällande dataskyddsförordning (GDPR). Uppgifterna används enbart för att genomföra och administrera våra utbildningar.

Ansvar: Vi förbehåller oss rätten att ändra kursdatum eller innehåll om så krävs av omständigheter utanför vår kontroll, och vi ansvarar inte för eventuella kostnader som kan uppstå i samband med detta.